Termíny doručování zásilek

Zboží, které je skladem je obvykle expedováno do dvou až čtyřech pracovních dnů po obdržení objednávky (v případě dobírky) nebo od přijetí platby od kupujícího (v případě platby přes účet, složenkou apod.).

V případě, že u zboží je termín: "do 7 pracovních dnů" - zboží není skladem, zboží bude obvykle expedováno do 7 pracovní dní. V případě, že u výrobce či dovozce zboží na skladě nebude, bude kupující informován do 4 pracovních dní o době dodání prostřednictvím emailu, který kupující vyplnil v objednávce

V případě, že u zboží je termín: "Na objednávku - dodání dle výroby" - zboží není skladem v prodejně nejodevy.cz. Dané zboží není na skladě ani u výrobce či dovozce. O průběžném stavu naskladnění zboží bude kupující informován prostřednictvím emailu, který kupujicí vyplnil v objednávce.


Cena za dopravu a doprava ZDARMA

Doprava ZDARMA je poskytována v případě, že objednávka překročí částku 5.000 Kč s DPH nebo si kupující zboží převezme osobně na prodejně. Doprava zdarma platí pouze pro jeden balík do maximální podporované váhy dopravce. Při váze větší jak maximální podporovaná váha dopravce je placeno za každý další balík další dopravné.

Přepravce GLS platba předem : 87 Kč s DPH - dodání do druhého dne na místo, které určíte kdekoliv v ČR. Maximální podporovaná váha dopravce je 40 kg.

Přepravce GEIS platba předem : 99 Kč s DPH - dodání do druhého dne na místo, které určíte kdekoliv v ČR. Maximální podporovaná váha dopravce je 50 kg.

Přepravce PPL platba předem : 99 Kč s DPH - dodání do druhého dne na místo, které určíte kdekoliv v ČR, možnost sobotního dodání. Maximální podporovaná váha dopravce je 50 kg.

Česká pošta Balík Na poštu platba předem : 89 Kč s DPH- dodání do druhého dne na místo, které určíte kdekoliv v ČR. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg.

Česká pošta Balík Do ruky platba předem : 92 Kč s DPH- dodání do druhého dne na místo, které určíte kdekoliv v ČR. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg.

POZOR u Balíku na poštu - je třeba opravdu správně vyplnit Vaše telefoní číslo, jelikož informaci o tom, že balík došel na poštu, dostanete právě na Vámi vyplněné telefoní číslo! Pošta nedává lístečky do schránky, jak tomu bylo dříve!

Příplatek za dobírku u České pošty, PPL, GLS, GEIS : 36 Kč s DPH

Zásilkovna a partnerské prodejny platba předem: 63 Kč s DPH - dodání za 1 až 2 dny na odběrné místo Zásilkovny nebo partnerské prodejny. Maximální podporovaná váha dopravce je 5 kg. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.

Příplatek za dobírku Zásilkovna a partnerské prodejny : 16 Kč s DPH

Uloženka a partnerské prodejny platba předem: 59,29 Kč s DPH - dodání za 3 až 4 dny na odběrné místo Uloženky nebo partnerské prodejny. Maximální podporovaná váha dopravce je 20 kg. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.

Příplatek za dobírku u Uloženky a partnerských prodejnách : 16 Kč s DPH

Osobní vyzvednutí na naší prodejně v Černé Hoře (okres Blansko): ZDARMA.

Vaše objednané zboží je také možné vyzvednou i osobně na místě sídla firmy po dohodnutém termínu. Poštovné se v případě vyzvednutí vámi na naší firmě nebo na prezentačních akcích, neplatí. Na prodejně je možnost platit jak v hotovosti tak platební kartou.

Pozn.: Při výběru dopravy přepravní společností a odběru zboží s větší hmotností než maximální podporovaná váha dopravce je placeno za každý další balík další dopravné.

Přeprava na Slovensko:

Platba v eurech.

Uloženka a partnerské prodejny platba předem na Slovensko: 91,96 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) - dodání za 3 až 4 dny na odběrné místo Uloženky nebo partnerské prodejny. Maximální podporovaná váha dopravce je 20 kg. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.

Příplatek za dobírku u Uloženky a partnerských prodejnách Slovensko : 29,04 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) .

Přepravce DPD přímo na adresu platba předem na Slovensko: 193,60 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) - dodání za 3 až 4 dny na odběrné místo Uloženky nebo partnerské prodejny. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg.

Příplatek za dobírku u přepravce DPD přímo na adresu Slovensko : 43,56 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu)

Přepravce Slovenská pošta přímo na adresu platba předem na Slovensko: 147,62 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) - dodání za 3 až 4 dny na odběrné místo Uloženky nebo partnerské prodejny. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg.

Příplatek za dobírku u přepravce Slovenská pošta přímo na adresu Slovensko : 24,2 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu)

 

Pozn.: Při výběru dopravy přepravní společností a odběru zboží s větší hmotností než maximální podporovaná váha dopravce je placeno za každý další balík další dopravné.


Platební údaje:

Při platbě převodem nebo složenkou plaťte prosím tak, aby částka přišla na náš účet nejpozději do 7 dní od potvrzení objednávky.

Platba v Kč na účet:

FIO BANKA
č.ú.: 2801041784/2010


Platba v EURech na účet::

FIO BANKA Blansko - EURO účet
č.ú.:2101041783/2010

IBAN: CZ4520100000002101041783
BIC kód: FIOBCZPPXXX

EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak do 48 hodin. Eshop nejodevy.cz má zavedeno EET.


Výměna nevyhovujícího zboží ZDARMA

Objednali jste zboží a neodhadli svoji velikost? Zdarma vám je vyměníme. Prosím pošlete zboží zpět na naši adresu NEJODEVY.CZ, Na Škrku 162, Černá Hora, 679 21 a přiložte k němu kopii faktury (dokladu o koupi). Na kopii faktury prosím přesně uveďte, za co chcete zboží vyměnit (název, kód, velikost, barva, atd.). Jakmile obdržíme balíček, překontrolujeme zboží a v nejkratší možné době zašleme Vámi vybrané náhradní zboží. Poštovné od nás k Vám platíme my a výměna je tak zdarma.


Vrácení zboží ve lhůtě 30 dnů zcela ZDARMA

Zboží můžete vrátit do 30 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze. Prosím pošlete zboží zpět na naši adresu NEJODEVY.CZ, Na Škrku 162, Černá Hora, 679 21 a přiložte k němu fakturu (dokladu o koupi) a číslo účtu kam poslat zpět peníze. Po obdržení zásilky a kontrole zboží Vám vrátíme peníze zpět.

Reklamace:

Reklamované zboží zasílejte nebo dodejte (v případě osobního převzetí) na adresu:.

NEJODEVY.CZ, Na Škrku 162, 679 21 Černá Hora

K reklamovanému zboží prosím přiložte :

  • Kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • Popis závady
  • Kontaktní údaje (adresa pro odeslání případného opraveného zboží a číslo účtu pro případné vrácení peněz)

Dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Toto zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Je-li přijatý balíček se zbožím od přepravce poškozený:

  • Zásilku, která jeví známky poškození, NEPŘEBÍREJTE!
  • V přpadě, že zásilku přeberete, je třeba s přepracem sepsat škodový list + udělat fotodokumentaci balíku před rozbalením. Bez fotodokumentace nemůžeme uhradit případné chybějící zboží.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:

Prosíme, napište podrobnosti na info@nejodevy.cz, kde vám sdělíme jak dále postupovat.

Termín vyřízení reklamace:

  • Vaše reklamace bude vyřízena ve 30 dení lhůtě.


Náklady spojené s dopravou (poslání zboží přes přepravní společnost ČESKÁ POŠTA) na adresu vyřízení reklamace a zpět vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • Reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • Na info@nejodevy.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
  • Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.


O průběhu reklamace Vás bude informovat naše reklamační oddělení - info@nejodevy.cz