Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Naše recenze z nákupního portálu

Avatar Ověřený zákazník
10.03.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Dobré ceny za kvalitní zboží. Rychlé dodání
Slabiny:
Nic mě nanapadá
Avatar Tomáš R.
10.03.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Nakupuji zde často. Zboží objenám a přijde. Žádné zbytečné průtahy. Mohu doporučit
Celkový názor:
Doporučuji.
Avatar Susanne H.
06.03.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
spokojenost s výrobkem,nakoupím znovu, spokojenost s komunikací obchodu prostě super
Avatar Libuše Č.
04.03.2024
5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychlé doručení objednaného zboží. Kladně hodnotím možnost výběru doručení.
Avatar Hana Š.
24.02.2024
5.005.005.005.005.00
Výhody:
Vše co jsem potřebovala, tak jsem zde nakoupila

Výměna a vrácení zdarma do 30 dnů od nákupu

Výměna ZDARMA do 30 dnů: Objednali jste zboží a neodhadli svoji velikost? Zdarma vám je do 30 dnů od nákupu převezmeme a vyměníme. Zboží lze zabalit, přiložit k němu kopii faktury (dokladu o koupi). Na kopii faktury prosím přesně uveďte, za co chcete zboží vyměnit (název, kód, velikost, barva, atd.).  Daný balíček pak vložte na kteroukoliv nejbližší Zásilkovnu ve Vašem okolí. Na Zásilkovně je třeba uvést kód pro poslání balíčku zpět k nám. Tento kód obdržíte v emailu, který posíláme vždy, když Vám odesíláme Vaši objednávku. Jakmile obdržíme balíček, překontrolujeme zboží a v nejkratší možné době zašleme Vámi vybrané náhradní zboží.  Poštovné od Vás k nám a pak od nás zpět k Vám je ZDARMA.

Vrácení zboží ZDARMA do 30 dnů:
Zboží můžete vrátit do 30 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze.  Zboží lze zabalit, přiložit k němu kopii faktury (dokladu o koupi). Na kopii faktury prosím přesně uveďte číslo účtu kam poslat zpět peníze. Daný balíček pak vložte na kteroukoliv nejbližší Zásilkovnu ve Vašem okolí. Na Zásilkovně je třeba uvést kód pro poslání balíčku zpět k nám. Tento kód obdržíte v emailu, který posíláme vždy, když Vám odesíláme Vaši objednávku. Po obdržení zásilky a kontorle zboží Vám vrátíme peníze zpět.

Doprava ZDARMA při objednávce nad 3.000 Kč - Doprava ZDARMA je poskytována v případě, že objednávka překročí částku 3.000 Kč s DPH nebo si kupující zboží převezme osobně na prodejně.

Garanace nejlepšího nákupu - Kvalitní a spolehlivé produkty jsou pro www.nejeodevy.cz samozřejmostí. Snažíme se neustále zlepšovat v péči o zákazniky a plnit Vaše požadavky a přání.  Ať potřebujete s čímkoliv poradit, jsme tu pro Vás. V případě, že u konkurence najdete lepší cenu, pošlete nám odkaz, my situaci prověříme a nabídneme lepší cenu. Podle našich možností se budeme snažit Vám nabídnout co nejlepší možnou cenu.

Termíny doručování zásilek

Zboží, které je skladem je obvykle expedováno do dvou až čtyřech pracovních dnů po obdržení objednávky (v případě dobírky) nebo od přijetí platby od kupujícího (v případě platby přes účet, složenkou apod.).

V případě, že u zboží je termín: "do 7 pracovních dnů" - zboží není skladem, zboží bude obvykle expedováno do 7 pracovní dní. V případě, že u výrobce či dovozce zboží na skladě nebude, bude kupující informován do 4 pracovních dní o době dodání prostřednictvím emailu, který kupující vyplnil v objednávce

V případě, že u zboží je termín: "Na objednávku - dodání dle výroby" - zboží není skladem v prodejně nejodevy.cz. Dané zboží není na skladě ani u výrobce či dovozce. O průběžném stavu naskladnění zboží bude kupující informován prostřednictvím emailu, který kupujicí vyplnil v objednávce.


Cena za dopravu

Doprava ZDARMA je poskytována v případě, že objednávka překročí částku 3.000 Kč s DPH nebo si kupující zboží převezme osobně na prodejně.

Osobní vyzvednutí na naší prodejně v Černé Hoře (okres Blansko): ZDARMA. Na prodejně je možnost platit, jak v hotovosti, tak platební kartou.

Přepravce PPL platba předem : 102 Kč s DPH - dodání do druhého dne na místo, které určíte kdekoliv v ČR, možnost sobotního dodání. Maximální podporovaná váha dopravce je 31 kg.

Přepravce PPL Parcel Shop platba předem: 67 Kč s DPH - dodání do druhého dne na vybrané odběrné místo ČR. Maximální podporovaná váha dopravce je 31 kg.

Příplatek za dobírku u PPL: 29 Kč s DPH

Česká pošta Balík Na poštu platba předem : 112 Kč s DPH- dodání do druhého dne na místo, které určíte kdekoliv v ČR. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg.

Česká pošta Balík Do ruky platba předem : 132 Kč s DPH- dodání do druhého dne na místo, které určíte kdekoliv v ČR. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg.

POZOR u Balíku na poštu - je třeba opravdu správně vyplnit Vaše telefoní číslo, jelikož informaci o tom, že balík došel na poštu, dostanete právě na Vámi vyplněné telefoní číslo! Pošta nedává lístečky do schránky, jak tomu bylo dříve!

Přepravce Česká pošta balík do Balíkovny :  72 Kč s DPH  - dodání do druhého dne na odběrné místo České pošty, kde je podporována služba Balíkovna. Maximální podporovaná váha dopravce je 20 kg.

Příplatek za dobírku u České pošty - Balík Na poštu, Balík Do ruky, Balík do Balíkovny: 10 Kč s DPH

WE|DO doprava na Vaši adresu platba předem: 108 Kč s DPH - dodání za 2 až 3 dny na odběrné místo Uloženky. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg. Uvedená cena je za balík do váhy 2 kg, váha 2-9,99 kg je příplatek 12 Kč, váha 10-30 kg je příplatek 38 Kč. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.

WE|DO a partnerské prodejny platba předem: 78  Kč s DPH - dodání za 3 až 4 dny na odběrné místo Uloženky nebo partnerské prodejny. Maximální podporovaná váha dopravce je 20 kg. Uvedená cena je za balík do váhy 2 kg, váha 2-9,99 kg je příplatek 10 Kč, váha 10-30 kg je příplatek 38 Kč. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.

Příplatek za dobírku u WE|DO: 25 Kč s DPH

Zásilkovna a partnerské prodejny platba předem: 65 Kč s DPH - dodání za 1 až 2 dny na odběrné místo Zásilkovny nebo partnerské prodejny. Maximální podporovaná váha dopravce je 10 kg. Váha 5-10 kg je za cenu 112 Kč s DPH. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.

Příplatek za dobírku Zásilkovna a partnerské prodejny : 25 Kč s DPH

Zásilkovna - nejvýhodnější doručení na adresu: 87 Kč s DPH - dodání za 1 až 2 dny přes aktuálně nejvýhodnější dopravce. Maximální podporovaná váha dopravce je 10 kg. Váha 5-10 kg je za cenu 112 Kč s DPH. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.

Příplatek za dobírku Zásilkovna doručení na adresu : 25 Kč s DPH

Přeprava na Slovensko:

Platba v eurech.

WE|DO a partnerské prodejny platba předem na Slovensko: 124 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) - dodání za 3 až 4 dny na odběrné místo Uloženky nebo partnerské prodejny. Maximální podporovaná váha dopravce je 20 kg. Uvedená cena je za balík do váhy 2 kg, váha 2-9,99 kg je příplatek 13 Kč, váha 10-20 kg je příplatek 40 Kč. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.

Příplatek za dobírku u WE|DO a partnerských prodejnách Slovensko : 25 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) .

Zásilkovna a partnerské prodejny na Slovensko platba předem: 79 Kč s DPH - dodání za 1 až 2 dny na odběrné místo Zásilkovny nebo partnerské prodejny. Maximální podporovaná váha dopravce je 5 kg. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky.

Zásilkovna Slovensko doručení na adresu platba předem: 138 Kč s DPH - dodání za 2 až 3 dny npřes aktuálně nejvýhodnější dopravce. Maximální podporovaná váha dopravce je 10 kg. Přes tohoto dopravce nelze poslat vícekusové zásilky. Uvedená cena je za balík do váhy 2 kg, váha 2- 5 kg je příplatek 14 Kč, váha 5-10 kg je příplatek 49 Kč.

Příplatek za dobírku Zásilkovna a partnerské prodejny na Slovensko a Zásilkovna Slovensko doručení na adresu : 32 Kč s DPH

Přepravce  SPS (Express one Slovakia) přímo na adresu platba předem na Slovensko: 169 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) - doba přepravy 1-2 dny. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg. Uvedená cena je za balík do váhy 31 kg.

Přepravce  SPS (Express one Slovakia) PARCELSHOP  na partnerské prodejny platba předem na Slovensko: 90 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) - doba přepravy 2 dny. Maximální podporovaná váha dopravce je 20 kg. Uvedená cena je za balík do váhy 20 kg.

Příplatek za dobírku u přepravce SPS (Express one Slovakia) Slovensko : 29 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu)

Přepravce DPD přímo na adresu platba předem na Slovensko: 172 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) - doba přepravy 1-2 dny. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg. Uvedená cena je za balík do váhy 5 kg, větší váhy jsou za příplatek.

Příplatek za dobírku u přepravce DPD přímo na adresu Slovensko : 55 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu)

Pozn.: Při výběru dopravy přepravní společností a odběru zboží s větší hmotností než maximální podporovaná váha dopravce je placeno za každý další balík další dopravné.

Platební údaje:

Při platbě převodem nebo složenkou plaťte prosím tak, aby částka přišla na náš účet nejpozději do 7 dní od potvrzení objednávky.

Platba v Kč na účet:

FIO BANKA
č.ú.: 2801041784/2010


Platba v EURech na účet::

FIO BANKA Blansko - EURO účet
č.ú.:2101041783/2010

IBAN: CZ4520100000002101041783
BIC kód: FIOBCZPPXXX

Platební brána COMGATE

Na stránkách www.nejodevy.cz můžete zboží zakoupit také přes platební bránu COMGATE - akceptace platby kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club. Zrychlené bankovní převody (platební tlačítka) všech významných bank v Česku, Slovensku na v Polsku.

Více viz.: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Případné dotazy, reklamace k platbám přes bránu COMGATE:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak do 48 hodin. Eshop nejodevy.cz má zavedeno EET.


Reklamace:

Reklamované zboží zabalte, přiložte k němu kopii faktury (dokladu o koupi). Součástí balíčku vyplňte i reklamační formulář viz zde níže ke stažení - Reklamační formulář ke stažení.  Daný balíček pak vložte na kteroukoliv nejbližší Zásilkovnu ve Vašem okolí. Na Zásilkovně je třeba uvést kód pro poslání balíčku zpět k nám. Tento kód obdržíte v emailu, který posíláme vždy, když Vám odesíláme Vaši objednávku nebo je možnost si ho vyžádat na email: info@nejodevy.cz.

Reklamační formulář ke stažení

K reklamovanému zboží prosím přiložte :

  • Kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • Popis závady
  • Kontaktní údaje (adresa pro odeslání případného opraveného zboží a číslo účtu pro případné vrácení peněz)

Dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Toto zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Je-li přijatý balíček se zbožím od přepravce poškozený:

  • Zásilku, která jeví známky poškození, NEPŘEBÍREJTE!
  • V případě, že zásilku přeberete, je třeba s přepravcem sepsat škodový list + udělat fotodokumentaci balíku před rozbalením. Bez fotodokumentace nemůžeme uhradit případné chybějící zboží.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:

Prosíme, napište podrobnosti na info@nejodevy.cz, kde vám sdělíme jak dále postupovat.

Termín vyřízení reklamace:

  • Vaše reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.

Náklady spojené s dopravou hradíme my přes uvednou Zásilkovnu. Prosím při vracení preferujte posílání zpět přes Zásilkovnu.  Poslání zboží přes jinou přepravní společnost (například ČESKÁ POŠTA) na adresu vyřízení reklamace a zpět vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • Reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • Na info@nejodevy.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
  • Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu. Neplatíme i různé další příplatky, jako například expresní doručení, doručení o víkendech, křehké (pokud to z povahy zboží není třeba), atd. Například u České pošty proplácíme obyčejný Balík do ruky, pojištěný na částku v hodnotě zboží.

O průběhu reklamace Vás bude informovat naše reklamační oddělení - info@nejodevy.cz

Vzorový formulář pro odstoupení nebo změnu objednávky - PDF